Ο Μιχάλης Μπούσης μίλησε το βράδυ της Δευτέρας, στο περιθώριο της βράβευσης του ΟΦΗ ως Sports Club of the year” και σε μια δήλωση, γεμάτη νόημα αλλά και μήνυμα για το μέλλον, αναφέρθηκε στην συμπαράσταση του κόσμου.
Η δήλωση του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ αναφορικά με την παρουσία του κόσμου, την συσπείρωση που θέλει ο ίδιος αλλά και για τα μαθήματα στις νίκες και τις ήττες (όπως ο ίδιος τόνισε) έχει ιδιαίτερη σημασία. Σε μια αποστροφή του λόγου του, στην εκδήλωση της Τετάρτης ο Μιχάλης Μπούσης για το Black Flame Rising υπογράμμισε πως: “Στο τέλος της ημέρας όλα γίνονται για τον αγνό φίλαθλο που βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας μας στις καλές και στις δύσκολες στιγμές. Τον κόσμο με την πρωτοφανή του παρουσία, στο γήπεδό μας για την παρουσίαση της φανέλας μας, μαζί με την COSMOSSPORT και την PUMA τον περασμένο Αύγουστο. Η ενέργεια που φέρνει ο κόσμος και η αφοσίωσή του αποτελεί καύσιμο για εμάς”.
Όσον αφορά τις διακρίσεις στα Sports Marketing Awards 2024 και τη βράβευση ως SPORTS CLUB OF THE YEAR η συνολική δήλωση του Μιχάλη Μπούση: «Η βράβευση ως SPORTS CLUB OF THE YEAR, δεν είναι απλά ένα τρόπαιο, αλλά συμβολίζει το τι μπορούμε να πετύχουμε μέσα από τις συνέργειες με αξιόλογους και αξιόπιστους συνεργάτες. Το BLACK FLAME RISING αποτελεί ισχυρό αποτύπωμα στη σύγχρονη ιστορία του ΟΦΗ, η οποία καταγράφηκε για πρώτη φορά στα χρονικά και θ’ αποτελέσει παρακαταθήκη για τις επόμενες γενιές φιλάθλων της ομάδας μας. Δεν θα είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τη συνεργασία με την 24MEDIA PRODUCTIONS και τον Δημήτρη Μάρη, με τον οποίο μοιραστήκαμε τ’ όραμά μας για κάτι μοναδικό στα χρονικά του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα.
Ήταν μία σειρά που έφερε κοντά την κοινότητα των φιλάθλων του ΟΦΗ, όχι μόνο στην Κρήτη, αλλά όπου υπάρχει υποστηρικτής της ομάδας μας, μέσα από την μετάδοσή της από τον COSMOTE TV και το SPORT24. Στο τέλος της ημέρας όλα γίνονται για τον αγνό φίλαθλο που βρίσκεται στο πλευρό της ομάδας μας στις καλές και στις δύσκολες στιγμές. Τον κόσμο με την πρωτοφανή του παρουσία, στο γήπεδό μας για την παρουσίαση της φανέλας μας, μαζί με την COSMOSSPORT και την PUMA τον περασμένο Αύγουστο. Η ενέργεια που φέρνει ο κόσμος και η αφοσίωσή του αποτελεί καύσιμο για εμάς.
Όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με τις καμπάνιες ή την στρατηγική στο μάρκετινγκ. Έχουν να κάνουν με το να συσπειρώνουμε τους φιλάθλους μας για κάτι μεγαλύτερο απ’ όλους μας: Για τον ΟΦΗ. Έχει να κάνει με το να μοιραζόμαστε όλοι μαζί τη χαρά της νίκης και τα σκληρά μαθήματα στις ήττες. Αυτά δημιουργούν αναμνήσεις που διαρκούν για μία ολόκληρη ζωή».