Καργάκης: “Θέλουμε το γήπεδο να είναι προσιτό για όλο τον κόσμο του ΟΦΗ”

Eπιμέλεια:Πάνος Κατσαρός

Ο διευθυντής του τμήματος μάρκετινγκ του ΟΦΗ, Νώντας Καργάκης παραχώρησε συνέντευξη στον Athletic ΣΠΟΡ FM 104,2 εκεί όπου αναφέρθηκε τόσο στα εισιτήρια διαρκείας της νέας σεζόν, όσο και στις νέες εμφανίσεις του ΟΦΗ.

Αναλυτικά όσα είπε ο Νώντας Καργάκης:

Για το ξεκίνημα της σεζόν: «Η χρονιά ξεκινάει με την λήξη της προηγούμενης για εμάς, στο εμπορικό τμήμα. Τα χορηγικά συμβόλαια λήγουν με το που λήξει η σεζόν, οπότε μπαίνουμε σε μία διαδικασία μόλις λήγει η σεζόν να κάνουμε τις απαραίτητες ανανεώσεις και τον σχεδιασμό μας για την εύρεση νέων χορηγιών. Το peak της χρονιάς μας είναι τώρα, στο ξεκίνημα, με τα εισιτήρια διαρκείας».

Για το graffiti του Bansky που ενέπνευσε το εικαστικό στα εισιτήρια διαρκείας: «Είναι εμπνευσμένο από το graffiti του γνωστού graffiti artist, Bansky, το Heart Boy, απλά εμείς προσθέσαμε κάποιες δικές μας πινελιές στο εικαστικό, βάλαμε το λογότυπο της ομάδας μας, τους χορηγούς, και αντί να ζωγραφίζει μία καρδιά, βάλαμε το «ΜΟΝΟ ΟΦΗ», που είναι και το μότο των φετινών εισιτηρίων διαρκείας. Θέλαμε να βάλουμε ένα απλό μόνο, κάτι καθημερινό που το λένε συνέχεια, όλοι οι οπαδοί του ΟΦΗ. Το συγκεκριμένο μότο αναφέρεται πολύ μέσα και στο docuseries που κυκλοφόρησε πρόσφατα, είναι απλό, καθημερινό. Είχαμε μιλήσει με τον γραφίστα μας για το συγκεκριμένο concept, και ναι, είναι και ένα άνοιγμα στη νέα γενιά».

Για τις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας του ΟΦΗ: «Θέλουμε το γήπεδο να είναι προσιτό για όλους. Σίγουρα με τις ανατιμήσεις, όταν μιλάμε για την ΠΑΕ, μιλάμε για μία ΑΕ, αλλά δεν είναι λογική να πάρουμε περισσότερα χρήματα από τον κόσμο για να καλύψουμε τα έξοδά μας. Όλος ο κόσμος είναι στο γήπεδο και γι’ αυτό προχωρήσαμε σε αυτή την τιμολογιακή πολιτική και προσθέσαμε νέες κατηγορίες. Μετά από 3-4 χρόνια που είμαστε στην ομάδα, έχουμε μετρήσει που υστερεί το γήπεδο. Προσπαθούμε σιγά σιγά να αναβαθμίζουμε όλες τις θύρες, και τώρα έχουμε… μετρήσει τις θύρες στο γήπεδο και τις έχουμε κοστολογήσει καλύτερα. Θέλουμε να μπορούν όλοι να πηγαίνουν στο γήπεδο να βλέπουν την ομάδα που αγαπούν».

Για το γιατί δεν ισχύουν φέτος τα οικογενειακά εισιτήρια και εκείνα για τις γυναίκες: «Πέρυσι είδαμε ότι δεν υπήρχε νόημα να υπάρχει εισιτήριο διαρκείας για γυναίκες, μπορεί ο αριθμός να μην ήταν καν διψήφιος και δεν είχε ανταπόκριση. Όσον αφορά το οικογενειακό, επίσης δεν είχε πολύ καλές πωλήσεις. Δεν μπορεί να συνεχιστεί φέτος αυτό, γιατί ήταν δύσκολο να γίνει ταυτοπροσωπεία. Πρέπει να είμαστε προστατευμένοι σε αυτό το κομμάτι. Με τις προσφορές που θα γίνουν μέσα στην χρονιά, θα το καλύψουμε και αυτό το κενό και αυτή την ανάγκη που έχουν οι οικογένειες».

Για την σχέση της ομάδας με τον κόσμο: «Ακούμε όλες τις απόψεις του κόσμου, κι εμείς στο Ηράκλειο μένουμε, συναναστρεφόμαστε με τους οπαδούς, ξέρουμε τι αρέσει, ξέρουμε τι δεν αρέσει. Ενδεχομένως οι φίλαθλοι να μην γνωρίζουν όλα τα στοιχεία μέσα στην ΠΑΕ, αλλά προσπαθούμε όσο είναι εφικτό, να έχουμε τον κόσμο όσο πιο κοντά στην ομάδα γίνεται, με αποφάσεις που την αφορούν άμεσα ή έμμεσα, όπως είχαμε κάνει πέρυσι με την φανέλα. Στο θέμα των τιμών, επειδή καταλαβαίνουμε το πρόβλημα που έχει ο κόσμος δεν θέλαμε να ανεβάσουμε τις τιμές, αλλά αντίθετα προχωρήσαμε σε μειώσεις και σε έξτρα κατηγορίες. Και ως δείγμα καλής θέλησης της ομάδας προς τους φιλάθλους, αλλά και γιατί η ομάδα μας θα μεγαλώσει περισσότερο με τον κόσμο δίπλα της.

Για τα εισιτήρια διαρκείας στην Θύρα 1: «Θέλουμε να προχωρήσουμε σε αναβαθμίσεις στο γήπεδο και στο συγκεκριμένο κομμάτι όπου υπάρχουν διαφημιστικές πινακίδες στην Θύρα 1, έχουμε πάρει προσφορές από συνεργάτες μας, έχουμε εντοπίσει το πρόβλημα και θα το διορθώσουμε. Ευελπιστώ ότι μέχρι να ξεκινήσει το πρωτάθλημα θα έχει διορθωθεί το πρόβλημα».

Για τις νέες κατηγορίες τιμής: «Αποφασίσαμε να μειώσουμε τις τιμές. Έχουμε καταλάβει ότι ενδεχομένως κάποιοι να έχουν λιγότερα προνόμια σε σχέση με την θύρα 8, η οποία πέρυσι ήταν στην ίδια τιμή με την 2 και την 3. Προσπαθούμε να είμαστε πιο δίκαιοι και να παρέχουμε μία επιπλέον επιλογή».

Για τις προβλέψεις και τις εκτιμήσεις: «Ήδη έχουμε προχωρήσει σε ανανεώσεις και γενικά έχουμε λάβει ένα πολύ θετικό feedback. Στόχος ως αριθμός δεν υπάρχει, αλλά εάν θα έπρεπε εγώ προσωπικά να ορίσω έναν αριθμό με τον οποίο θα ήμουν ευχαριστημένος, αυτός θα ήταν πάνω από 2.500. Νομίζω ότι με την εικόνα που δείχνει η ομάδα αγωνιστικά και αυτή που θα δείξει στη συνέχεια, στα φιλικά, νομίζω ότι ο κόσμος θα ενθουσιαστεί και θα πλησιάσουμε τον αριθμό αυτόν».

Για τις εμφανίσεις της νέας αγωνιστικής περιόδου: «Αρχικά γνωρίζουμε ήδη το χρώμα της τρίτης εμφάνισης. Η καινούριες εμφανίσεις είναι εντυπωσιακές, αυτό μπορώ να σας το πω. Η δεύτερη εμφάνιση θα εμφανιστεί στα φιλικά, ενδεχομένως και η τρίτη, και για την παρουσίαση της πρώτης εμφάνισης ετοιμάζουμε ένα όμορφο event, αφού επιστρέψει η ομάδα από την Ολλανδία στις αρχές Αυγούστου, με ένα όμορφο πάρτι. Η τρίτη εμφάνιση θα είναι στα χρώματα της Σίτι, και ελπίζουμε να είναι το ίδιο γούρικη».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook