Διαβάζουμε από το πρωί διάφορα ρεπορτάζ γύρω από το τηλεοπτικό και μπαίνει στην ίδια πρόταση το όνομα του ΟΦΗ με εκείνο, ομάδων με μηδενική δυναμική.
Τον γύρο του διαδικτύου κάνει το ρεπορτάζ περί επικείμενης συμφωνίας της Nova με τις ομάδες που δεν έχουν, μέχρι στιγμής, τηλεοπτικό συμβόλαιο για τη νέα χρονιά. Τα ρεπορτάζ copy paste που κυκλοφορούν δεξιά και αριστερά δεν έχουν καμία υπόσταση και ο λόγος είναι ο απλούστατος. Η δυναμική του ονόματος, της διοίκησης και των στελεχών του ΟΦΗ είναι τέτοια που δεν μπορεί να μπει στην ίδια… πρόταση με εκείνη του Βόλου και του Μπέου.
Ας είμαστε λίγο σοβαροί…
Η δυναμική του ΟΦΗ, ακόμα και αν την δούμε από την εμπορική πλευρά της δεν συγκρίνεται με καμία από τις “άστεγες” ομάδες της Λίγκας. Είναι η μέρα με τη νύχτα. Το ότι ο ΟΦΗ θέλοντας να υποστηρίξει, όπως έχει κάνει τόσες και τόσες φορές, το προϊόν βλέποντας το συνολικό καλό του ποδοσφαίρου και όχι το προσωπικό, μπήκε σε αυτό το γκρουπ επειδή όπως έχει πει και ο Μπούσης “η κεντρική διαχείριση θα λύσει πολλά προβλήματα στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο” δεν σημαίνει ότι θα εισπράξει και τα ίδια χρήματα. Ότι ένα από τα πιο ελκυστικά brand names του ελληνικού ποδοσφαίρου όπως είναι ο ΟΦΗ, δεν πρόκειται να μείνει δίχως τηλεοπτική στέγη είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο. Και στη Nova γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν και πως να χειριστούν ένα μέγεθος ανάλογο με αυτό του ΟΦΗ. Όμως τα ρεπορτάζ που αναφέρουν πως ο ΟΦΗ μπορεί να εισπράξει τα ίδια χρήματα με ομάδες όπως ο Βόλος και η Λαμία που έχουν μηδενική αγοραστική δύναμη δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και ας διαδίδονται δεξιά και αριστερά σαν να είναι χαρτοπετσέτες.