Θέμα πρεστίζ…

Eπιμέλεια:Μανώλης Σαρρής

Είναι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά σε πολλές περιπτώσεις και μια από αυτές είναι η άδεια – από διαφήμιση – φανέλα του ΟΦΗ.

Όταν βλέπουμε άλλες ομάδες που αγωνίζονται στην ίδια κατηγορία με τον ΟΦΗ και να έχουν διαφήμιση στην φανέλα του, τότε είναι μια λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά. Ο ΟΦΗ, κενός από διαφήμιση στην φανέλα του δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει έναν κεντρικό χορηγό για την φανέλα του; Και όμως βλέπουμε να συμβαίνει αυτό.

Οι λόγοι που μπορούμε να σκεφτούμε και να εξηγήσουμε το γιατί συμβαίνει αυτό είναι οι εξής: Είτε δεν έχει γίνει καμία επαφή με κάποιες εταιρείες που αρέσκονται να δίνουν αρκετά χρήματα μέσα στο τελευταίο χρονικό διάστημα, είτε ο ΟΦΗ δεν “πουλάει” στην Γ Εθνική. Σχετικά με το τελευταίο ενδεχόμενο, το είδαμε και στο θέμα της τηλεοπτικής “στέγης” του. Παρότι ακουγόταν και λεγόταν ότι ο ΟΦΗ ήταν κοντά σε συμφωνία με κάποιο συνδρομητικό κανάλι, αυτό δεν έγινε ποτέ στην πράξη. Και μέσα σε όλα βλέπουμε τον ΟΦΗ να παραμένει χωρίς χορηγό στην φανέλα του που πέρα από μια σημαντική πηγή εσόδων για τους ανθρώπους της διοίκησης που βάζουν τα χρήματα τους είναι και θέμα πρεστίζ για τον σύλλογο…

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook