Με μελλοντικά πλάνα την εξάπλωση και την γιγάντωση του brand name του ΟΦΗ, η ομάδα των “7” επιθυμεί και την διαχείριση του σήματος με σκοπό να του δώσει την αξία που αξίζει στον σύλλογο.
Ένα ζήτημα που τα προηγούμενα χρόνια είχε τεθεί σε… αμφισβήτηση, θέλουν να “κλείσουν” εν όψει της επόμενης ημέρας. Και αυτό δεν είναι άλλο από την διαχείριση του σήματος του ΟΦΗ από την ομάδα των Κρητικών επιχειρηματιών. Στις τάξεις της ομάδας θεωρούν και όχι άδικα, ότι το brand name του ΟΦΗ είναι τέτοιο που μπορεί να φέρει μεγάλα έσοδα στο ποδοσφαιρικό τμήμα μέσα στα επόμενα χρόνια. Εφόσον γίνει μια σωστή εκμετάλλευση και προώθηση, τότε υπάρχουν οι δυνατότητες να υπάρξουν έσοδα που θα αποτιμήσουν την (μεγάλη) αξία του συλλόγου. Ήδη, αυτό το ζήτημα έχει τεθεί στις επαφές με τον Γιάννη Δανδάλη μιας και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ είναι εκείνος που χρειάζεται να δώσει το “οκ” αν και η εμπορική εκμετάλλευση του έχει παραχωρηθεί στον Σύλλογο Μετόχων.
Η ομάδα των “7” έχει στο μυαλό της μεγαλόπνοα σχέδια όπως την δημιουργία καταστήματος στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου αλλά και άλλες εκδηλώσεις που θα έχουν ως μοναδικό στόχο την εξάπλωση του ονόματος του ΟΦΗ αλλά και την ισχυροποίηση του σήματος του.