Η κηδεία του πιλότου, που σκοτώθηκε στην Καλαμάτα, θα γίνει στις 11:00 το πρωί της Παρασκευής στον ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Μεγάλη Μαντίνεια του Δήμου Δυτικής Μάνης.
Τι συνέβη
Η πτήση της Τετάρτης θα ήταν η τελευταία του Επισμηναγού, με αεροσκάφος Τ-2 Buckeye. Θα πήγαινε πλέον στα εκπαιδευτικά αεροσκάφη τύπου T-6.
Ο επίλογος για τον 40χρονο Επισμηναγού της Πολεμικής Αεροπορίας γράφτηκε λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι. Μόλις είχε απογειωθεί από την 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος με το διθέσιο αεροπλάνο που ανήκε στην 362 Μοίρα Εκπαιδεύσεως Αέρος.
Ήταν 11.28 το πρωί, όταν το αεροσκάφος, τύπου Τ-2E Buckeye κατέπεσε μισό ναυτικό μίλι βορειοδυτικά του αεροδρομίου της Καλαμάτας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, λίγο πριν καταπέσει το αεροπλάνο, κοντά στο χωριό Άρι, εξερράγη στον αέρα
Οι εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας «χτενίζουν» την περιοχή ώστε να διαλευκανθεί η υπόθεση, βρίσκοντας στοιχεία που θα ρίξουν φως στα αίτια της τραγωδίας.
Οι αρχές εξετάζουν όλα τα σενάρια, μεταξύ αυτών να υπήρξε βλάβη στο αεροσκάφος που οδήγησε στη συντριβή του, ενώ αρκετά στοιχεία δίνουν και οι μαρτυρίες των ανθρώπων που βρίσκονταν στην περιοχή.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του STAR, oι πρώτες ενδείξεις «δείχνουν» δομικό πρόβλημα στο αεροσκάφος ως πιθανότερη αιτία του τραγικού δυστυχήματος, αφού η ηγεσία της Πολεμικής Αεροπορίας έχει φωτογραφίες μέσα από το αεροδρόμιο, που δείχνουν ένα κομμάτι μήκους περίπου 1 – 1,5 μέτρου να είναι πεσμένο στην πίστα απογείωσης, το οποίο δεν είναι καμένο.
Πρόκειται για μέρος πτέρυγας του εκπαιδευτικού αεροσκάφους, πιθανόν από το κάθετο σταθερό που βρίσκεται στο πίσω μέρος και περιλαμβάνει τα πηδάλια διεύθυνσης.
Ο πιλότος έκανε «βύθιση» κατά τη διάρκεια της άσκησης, μία κίνηση στη διάρκεια της οποίας το αεροσκάφος δέχεται μεγάλο φορτίο στα δομικά μέρη, ύστερα έκανε απαγκίστρωση και σε ύψος περίπου 2.000 ποδιών αποκολλήθηκε αυτό το κρίσιμο κομμάτι του αεροπλάνου, κατά το ίδιο ρεπορτάζ.
Πηγή: newsit.gr