Η Inter Cars βρήκε το μάστορά της

Eπιμέλεια:Gentikoule.gr

Με πρωταγωνιστή τον Αλέξανδρο Τσουβέλα και τίτλο «Κλασική περίπτωση Inter Cars», η νέα digital καμπάνια της Inter Cars Greece, της πιο γρήγορα αναπτυσσόμενης εταιρείας Aftermarket ανταλλακτικών οχημάτων είναι στον αέρα.

Ο γνωστός κωμικός στο ρόλο του μηχανικού αυτοκινήτων αντιμετωπίζει διάφορους τύπους πελατών και τα προβλήματα που εκείνοι φέρνουν μαζί με το όχημά τους. Τα προβλήματα λύνει η Inter Cars και οι συνεργαζόμενες με αυτήν εταιρείες.

Η ζωντάνια, το χιούμορ και η ρεαλιστική προσέγγιση του Αλέξανδρου Τσουβέλα μεταφέρει την καθημερινότητα της ζωής σε ένα συνεργείο. Την καμπάνια δημιούργησε η εταιρεία 4Hats Conceptual Agency και υλοποιείται μέσα από επτά βίντεο που σκηνοθέτησε ο Μάκης Παπαγεωργίου.

Ο CEO της Inter Cars, Χάρης Χρηστίδης δήλωσε: «Ως ηγέτιδα εταιρεία του Aftermarket ανταλλακτικών οχημάτων, η Inter Cars έχει ως προτεραιότητά της την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της και την οδική ασφάλεια των ιδιοκτητών και των αγαπημένων τους οχημάτων. Ευχαριστούμε τον Αλέξανδρο Τσουβέλα, που με το έξυπνό του χιούμορ κατάφερε να αποτυπώσει με μοναδικό τρόπο τις συνθήκες ενός συνεργείου και τύπους πελατών που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι εκεί. Ως εταιρεία, δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε πάντα στο πλάι των ιδιοκτητών συνεργείων και θα προμηθεύουμε την αγορά με ανταλλακτικά και αξεσουάρ που εγγυώνται την ασφάλεια των οχημάτων και των οδηγών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

H Inter Cars Ελλάδος είναι μία από τις νεότερες θυγατρικές εταιρείες της Inter Cars S.A, ηγέτη στο χώρο του Aftermarket ανταλλακτικών αυτοκινήτων στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Το εγχείρημά της στην Ελληνική Αγορά ξεκίνησε το 2016, σε μια περίοδο όπου η Ελλάδα μας βρισκόταν σε περίοδο Οικονομικής Ύφεσης. Η θεμελιώδης αρχή της Inter Cars “Driving Higher Standards” (Οδηγώντας σε Υψηλότερα Πρότυπα), αλλά πολύ περισσότερο το “One Team, One Company, One Goal” (Μία Ομάδα, Μία Εταιρεία, Ένας Στόχος), είναι τα στοιχεία εκείνα που η εταιρεία θέλει να μεταφέρει στην καθημερινότητά της και σε κάθε της συναλλαγή. Η Βασική Αρχή της εταιρείας είναι η Επιβράβευση και η Ανταπόδοση της επιλογής των Συνεργατών της.

Σήμερα η Inter Cars Ελλάδος έχει παρουσία σε ολόκληρη της Ελλάδα με 43 καταστήματα. Διαθέτει περισσότερους από 10.000.000 ενεργούς κωδικούς προϊόντων και συνεργάζεται με πάνω από 1.500 κορυφαία εργοστάσια στους 6 Βασικούς Κλάδους δραστηριοποίησής της, (ανταλλακτικά επιβατικών, φορτηγών / αγροτικών, μοτοσυκλετών, λιπαντικών / μπαταρίας / ελαστικών, εργαλείων / εξαρτημάτων συνεργείου και φανοποιίας).

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Gentikoule στο Google News και στο Facebook